Oyun indir, Oyun Download, Oyun Yükle, Full Oyun indir, Full Oyun Download, Full Oyunlar
Dragon Age 2 / 2011 / 5 part / Crack / Full İndir / Donwload Uyeols10
Oyun indir, Oyun Download, Oyun Yükle, Full Oyun indir, Full Oyun Download, Full Oyunlar
Dragon Age 2 / 2011 / 5 part / Crack / Full İndir / Donwload Uyeols10
Oyun indir, Oyun Download, Oyun Yükle, Full Oyun indir, Full Oyun Download, Full Oyunlar
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Oyun indir, Oyun Download, Oyun Yükle, Full Oyun indir, Full Oyun Download, Full Oyunlar


 
AnasayfaAramaLatest imagesKayıt OlGiriş yap

 

 Dragon Age 2 / 2011 / 5 part / Crack / Full İndir / Donwload

Aşağa gitmek 
YazarMesaj
Psyhco
Administratör
Administratör
Psyhco


Hit Puanı Hit Puanı : 1985770
Leader Point Leader Point : 5
Mesaj Sayısı Mesaj Sayısı : 485
Kayıt tarihi Kayıt tarihi : 10/07/10
Yaş Yaş : 33
Cinsiyet Cinsiyet : Erkek

Dragon Age 2 / 2011 / 5 part / Crack / Full İndir / Donwload Empty
MesajKonu: Dragon Age 2 / 2011 / 5 part / Crack / Full İndir / Donwload   Dragon Age 2 / 2011 / 5 part / Crack / Full İndir / Donwload EmptyPaz Kas. 27, 2011 10:19 pm

[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]



[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]




[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]



[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]


[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 640x360.


2009
yılı ve devamı 2010’un başlangıcı RYO açısından gerçekten epey zengin
bir yıl oldu ve şüphesiz bu konudaki en büyük katkı (hatta belki de adam
akıllı tek katkı) efsanevi “Black Isle”ın iskelet takımından oluşan
“Bioware” tarafından yapıldı. Önce Mass Effect adlı bir oyunu çıkartan
grup (birlikte çalışmayı bu kadar seven bir topluluğa “şirket” denmesi
biraz kaba olur) bir anda gerek savaş sisteminde gerekse diyalog
seçimlerinde farklı bir sistem geliştirerek oyuncuları büyülemeyi
başardı. Ardından çıkan “Dragon Age” adlı oyun, neredeyse dünyadaki
bütün oyuncular için 10 sene gibi inanılmaz bir süredir dünyanın en iyi
RPG oyunu olan “Baldur’s Gate II”yi tahtından indirerek, tahtın yeni
sahibi oldu. Her ne kadar oyun sistemindeki değişiklikler oyuncuları
etkilese de esas vurucu nokta teknik detaylardan çok manevi detaylar
olmuştu. Öyle ki, Ferelden’ı kurtarmak neredeyse boynumuzun borcu olmuş,
Leliana ve diğerlerinin sadece piksellerden ve sayılardan oluşmadığını
onlarında duygu, düşünce ve ruhları olduğunu fark etmiş ve hayatımızda
olduğu gibi bu oyunda da ilişki kurmanın ve devam ettirmenin ne kadar
zor olduğunu fark etmiştik. Ardından Bioware insanlardaki bu tutku
sempatisini çok çabuk kavmış ve oyun çıktıktan 1-2 ay sonra DLC’leri ve
oyunun ek paketini yayımlamıştı (ki halen yeni DLC’ler yayımlamaya devam
ediyor).



İşte bu zaman zarfında grup son Comic-Con’da düzenlenen bir dünya prömiyeri ile halka açık olarak Dragon Age II’yi oyun severlere duyurdu.



“Bir Efsane Abartılınca Neler Olacağını Görmek İstedik”



Devam oyununda hikaye, DA:Origins’in savaş kahramanlarından biri olan
Hawke adlı sessiz sakin bir Gray Warden’ın etrafında gelişiyor. Hikaye
temel olarak Hawke’ın beş parasız ve önemsiz bir kişilikten Kirkwall
şampiyonluğuna nasıl ulaştığı 10 yıl hakkında. Ancak hikaye hakkında
edinilen bir bilgi de şöyle ki; oyunda her ne kadar Hawke’ı ve onun
hikayesini oynayacak da olsak, bu hikayenin aslında başka birileri
tarafından bize anlatılan bir hikaye olacağı yönünde. Buna göre DA 2’nin
ana karakterleri aslında Verik ve Cassandra. Bu ikili dünyayı yıkımdan
kurtarmak için, klasikleşmiş “kendi savaşları”nı vermiyorlar, aksine
Hawke’ın DA:Origins’ten bu yana neyin peşinde olduğunu anlamaya
çalışıyorlar. Bu açıdan düşünülünce oyun size gerçekte neler olduğunu
değil de aslında çok da güvenilir olmayan bir üçüncü kaynaktan açıklanan
hikayeyi falshback’lerle anlatmaya çalışılıyor. Dolayısı ile genel
düşünce, hikayenin DA:Origins’ten daha gösterişli, daha epik ve daha
fantastik olabileceği yönünde. Örneğin oyunun başlarında bile gökyüzünde
uçan bir ejderhanın süzülüp yere inerken büyülü bir şekilde bir kadına
dönüştüğü ve Hawke ve partisine doğru yaklaşıp sinsi bir şekilde “Bakın,
bakın burada kimler varmış?” dediği bir sahne ile karşılaşabilirsiniz.
Elbette bu olay aslında tam olarak bu şekilde gerçekleşmemiş olabilir,
ancak oynadığınız hikaye size anlatılan bir hikaye, esas hikaye değil.



Yönetici Mark Darrah yapılan bir röportajda olayı şöyle anlatıyor;



“Çoğumuz Olağan Şüpheliler filmini görmüşüzdür. Filmde ekrana yansıyan
olaylar her ne kadar gerçek gibi lanse edilse de aslında orada
gördüklerimiz Verbal Kint adlı bir karakterin bize anlattıklarından
ibaret. Dolayısı ile bunları uyduruyor mu, yoksa gerçek payı var mı tam
olarak emin olamıyoruz. İşte DA2 de burdan yola çıkarak hazırlanmış bir
hikayeye sahip.”



Comic-Con’daki tanıtımda da baş tasarımcı Mike Laidlaw’ın söyledikleri
de bu bilgiyi güçlendiriyor: “Bir efsane abartılınca neler olacağını
görmek istedik.”



Hawke kimdir?



Peki bu Hawke kim? Neyin nesi? Ve böyle büyük bir hikayeyi yaratıp baş kahramanı olacak potansiyeli nereden geliyor?



Yukarıda açıkladığımız gibi Hawke bir Gray Warden. İlk oyundaki
Blight’ta savaşmış bir karakter. Hawke, Blight sonrası Lothering’e
yerleşiyor. Lothering, Darkspawnlar tarafından yerle bir edildiğinde,
Hawke bu çarpışmadan ve Blight’ın kendisinden kaçıyor(!) ve kuzeye,
Kirkwall’a gidiyor. Kirkwall, Ferelden’ın kuzeyindeki Free Marches
bölgesinde bulunan büyük nüfuslu, birkaç bölgeden oluşan bir ana şehir.
Bu da bize oyunun bir kısmının Kirkwall’da geçeceği yönünde bir tahmin
veriyor. Hawke’ın bir onur rütbesi olan şampiyon sıfatını kazanma işi de
bizlere düşüyor.



Öncelikle Hawke bir insan. Ancak ana karakterin geçmişini oyunun kendi
belirlemiş olsa da biz yine de sınıf seçimini ve karakterimizin
görünümünü istediğimiz gibi seçebileceğiz. Şu ana kadar olan
tanıtımlarda Hawke hep erkek olarak karşımıza çıksa da, Bioware
karakterin cinsiyetini de belirleyebileceğimizi söylüyor.



Hawke’ı ilk oyundan ayıran en önemli özellik ise seslendirilmiş bir
karakter olacak olması. Bu şekilde konuşmalar esnasında çıkan
animasyonlar daha dramatik olacak ve karakterimiz veridiği tepkilerle ve
yüz ifadeleri ile daha gerçekçi bir kimliğe bürünebilecek.



DA2 kadim bir kötülüğü yeneceğimiz veya başka bir Blight’ta
savaşacağımız bir oyun değil. Oyun tamamen Hawke ile ilgili, her ne
kadar oyunda geçmişten düşmanlar görme ihtimalimiz olsa da. Oyundaki 10
yıllık süreç boyunca oyuncuların yaptıkları şeyler ve verdikleri
kararlar Hawke’ın geçmişinin, ilişkilerinin ve pişmanlıklarının
oluşmasına yardımcı olacak. Ve bize Kirkwall’ın şampiyonunun aslında
nasıl bir insan olduğunu açıklayacak.



Balta, Kılıç ve Diplomasi



Oyuna getirilen yenilikler hikaye ile sınırlı değil elbette. EA’nın
kıdemli başkan yardımcısı ve Bioware’in kurucularından biri olan Dr. Ray
Muzyka; “DA2 oyuncuya epik bir hikaye sunacağı gibi aynı sırada bu tarz
oyunlardaki şiddetli aksiyonu yaşatmada da yeni bir seviye
belirleyecek” diyor. Oyun her ne kadar ilk oyunu oynanmamış kişilerin
yabancılık çekmeyceği bir düzeyde “yeni başlangıç” şeklinde olacak olsa
da eski oyuncular da bu yeni oyunda kendilerince bir tatmin ve
tanıdıklık hissi yaşayacak. Kısacası oyun ne eski oyuncular için ne de
yeni oyuncular için yabancılık çekmeyecekleri bir düzende olacak.



Önemli değişiklerden bir tanesi oyudaki diyalog sistemi. Diyalog
sisteminin Mass Effect teki “çark” sistemine benzer “ağaç” diyalog
sistemi şeklinde olacağı belirtiliyor ve diyalog esnasında çıkan sözler
aslında karakterinizin kullandığı sözler olmayacak sadece karşınızdaki
kişiye vereceğiniz cevabın mental durumunu belirtiyor olacak. Öyle ki
konuşmalar sırasında konu ile ilgili karşı cevap seçenekleriniz yanında
vereceğiniz tepkinin sonucunu açıklayan simgeler olacak. Örneğin
diplomatik bir cevap seçeceğinin yanında bir zeytin dalı simgesi
olurken, kavgaya yol açabilecek bir diyalog seçeneğinin yanında sıkılmış
bir yumruk simgesi göreceksiniz. Bu da size hangi cevabın ne tarz
sonuçlar doğurabileceği açısından belli bir fikir verecek.



DA2’de ilk oyundaki kayıtlarınızı ikinci oyuna aktarabileceksiniz. Bu
şekilde ilk oyunda verdiğiniz seçimlerle DA dünyasında oluşan olayların
devam oyununda da etkisi hissedilebilecek. Yani yüklediğiniz kayıtlı
oyunda büyücü kulesini kimin kontrolüne bıraktıysanız hala onlar kontrol
ediyor olacaklar vaya aynı şekilde Orzammar da kimi kral ilan
ettiyseniz onun ismi duyulacak. Bu şekilde aslında her oyuncunun oyunu
bir diğerinden belli bazı değişiklikler gösterebilecek. Belirtilene göre
devam oyunu ilk oyunun sonları yaklaşırken başlayacak, bu şekilde iki
oyun arasında bir etkileşim de gerçekleşecek.



Oyunda yeni sınıflar olmayacak, yine ilk oyundaki warrior, mage veya
rouge olabileceğiz, fakat her ne kadar detaylı açıklanmasa da bu
sınıfların kullandığı özelliklerde yenilikler ve değişiklikler olacağı
söyleniyor. Bir diğer konu ise uzmanlıklar (specializations), açıklanana
göre uzmanlıklarda yenilikler olabileceği yönünde ve bu sefer hepsinin
etkileri ve yararları daha fark edilir olacak ve bir birlerinden açıkça
ayırt edilebileceği yönünde.



Belki de en büyük değişiklik ise, ilk oyundaki “Stratejik Savaş”
taktiği, ikinci oyunda sadece PC’de geçerli olacak. Konsollarda ise oyun
kumandalarına uygun bir savaş mekanizması geliştirilecek. Bioware
yekilileri “PC’deki sistemi taklit edip konsollara yönlendireceğimize,
PS3 ve 360’ın gücüne göre daha uygun ve kullanışlı bir savaş sistemi
belirlemeyi uygun gördük” diyor. PC’de ise eski sistem temelde aynı
olacak yani yine oyunu durdurup ekip üyelerine talimatlar
verebileceksiniz. Ancak hikaye kısmında belirttiğimiz gibi anlatılan
hikaye daha epik ve daha hayal ürünü olacağından Hawke’ın tek hamlede
birkaç düşmanı birden yıkabildiği zamanlar olabileceği söyleniyor.
Şiddet unsuru biraz daha artmış durumda. Artık büyük bir vuruşla ya da
yok edici bir büyü ile birlikte etrafa yayılan şeylerin sadece kan değil
aynı zamanda kopan vücut parçaları da olacağı belirtiliyor. Bioware
DA2’nin sitesinde “General gibi düşünüp Spartalı gibi savaşın” sözüne
yer vermiş. Bu demek oluyor ki savaşlardan hemen önce daha çok taktik
hazırlayıp ve savaş esansında daha çok sertlik gösterebileceğiz.



Alistair, Leliana, Wynne... Nerdesiniz?



Hawke’ın yanında kimlerin olacağına dair pek bir bilgi verilmiyor.
Başlangıçta yardımcısı olan bir insan büyücü olacağı belirtiliyor. Bunun
yanında diğer üyeler ile ilgili bazı yeni numaralar da mevcut.
Boss’ları öldürüken ilk oyunda kanımıza işleyen son vuruşların sinematik
bir tarzda lanse edilmesi işlemi artık büyüceler içinde geçerli olacak
ve diyalog seçimlerinden bir tanesi de yanımızdaki dostumuzu bizden önce
düşmanın üzerine salmak olacak. Karakter kontrolleri aynı olacak, ancak
karakterler ilk oyundan daha hızlı hareket edecek. Bioware hareket
sırası fikrinden vazgeçmiş, bu şekilde karakter üzerinde daha
etkileşimli kontrol sağlanabilecek. Öyle ki, karakterinize olabildiğince
çabuk kılıcını sallamayı emretmek yerine sanki kılıcı gerçekte siz
sallıyormuşsunuz hissi verecek. Bu yenilik özellikle çift el kılıç
kullanan karakterler açısından büyük avantaj sağlayacakmış gibi
gözüküyor. Ancak olaydaki esas değişikliğin, diğer grup üyelerinin
verdiğimiz emirleri anında uygulayıp, düşmanı oyalamak yerine onlarla
gerçekten savaşacakları olduğu belirtiliyor.



Peki yeni yoldaşlardan daha önemlisi, önceki dostlarımıza neler oldu?
DA2’deki geçmişle etkileşim açıklandıktan sonra oyuncuların en çok
sordukları soru eski dostlarımızı görebilecek miyiz yönünde. Ancak
maalesef Bioware bu konuda hem bir spoiler yaratmamak açısından hem de
ileride değişimler baş gösterbileceği için fazla bir şey söylemek
istemiyor. Ancak herkesin aklındaki soruya da bir cümlelik cevapları
var;



“Morrigan’ın hikayesi bu kadarla kalmayacak”



Her ne kadar bu konularda bilgi verilmese de mantık yürüterek şöyle bir
sonuca varabiliriz ki ilk oyunun mihenk taşlarından olan Morrigan’ın
bebeği (eğer ilk oyunda kabul ettiyseniz) büyük olasılıkla bu oyunda bir
etki göstermeyecek. Çünkü dediğimiz gibi oyun ilk oyunun sonlarına
doğru başlayacağı için Morrigan henüz bebeği doğurmamış olacak (hatta
hamile bile kalmamış olabilir) ve oyun sadece 10 yıllık bir zamanı
kapsayacağı için Morrigan’dan doğan bir çocuk olsa bile en fazla 10
yaşında olacaktır.



Karakterler arasında romantizm ilk oyunla farklı bir seviyeye taşınmıştı
ancak ikinci oyunda şu ana kadar bu konu ile ilgili herhangi bir
açıklama bulunmuyor.



Köyden Dışarı Hiç Çıkmamıştım



DA2 yine Ferelden’da başlayacak ve ilk oyundakine nazaran buranın biraz
değişmiş olduğunu fark edeceğiz, ancak hikaye kısa zamanda bizi kuzeye,
Free Marches denilen bir bölgeye götürecek. Burası şehir devletlerinin
olduğu, tek bir yönetimin bulunmadığı bir bölge. Free Marches’ın iki
önemli özelliği var. Birincisi ilk oyunda meydana gelen Blight’tan
hiçbir şekilde etkilenmemiş olması. Bu bölge savaşlardan çok politikanın
hüküm sürdüğü bir bölge. Ayrıca Ferelden’daki Blight’tan kaçan
mülteciler de (ki Hawke da bunlardan birisi) bu bölgeye sığınıyor.
İkinci olarak burası bir fırsatlar bölgesi. Değişik bir arazi yapısına
sahip ve tek bir krala sahip olmayıp farklı şehilderin farklı liderleri
tarafından yönetildiği için herhangi birisinin yönetimi ele geçirmesi
daha kolay. Oyunda nerelere gideceğimiz hakkında tam bir bilgi yok, şu
an için sadece Kirkwall mevcut.



Dragon Age dünyasının geçtiği Thedas kıtası sadece Ferelden ve Free
Marches ile sınırlı değil elbette. Bu oyunda Free Marches’ın ne kadarını
tanıyacağımızı henüz bilmiyoruz, ancak yapımcılar daha henüz işin
başlarında olduklarını belirtiyor. Bu da bize ileriki zamanlarda Thedas
kıtasında farklı yerlere de seyahat edeceğimizi müjdeliyor.



Ejderhanın Kuyruğu



Dragon Age 2, duyurulmasından itibaren bütün RYO oyuncularının ilgi
odağı olduğu kesin. Her ne kadar birçok kişi tarafından detaylı olarak
nitelendirilebilecek açıklamalar getirilse de elbette kafalarda halen
gerek oyun mekaniği ile ilgili gerekse hikaye ile ilgili soru işaretleri
mevcut, fakat bunları yanıtlamak içinse henüz çok erken. Takvimler 2011
Mart’ını gösterdiğinde elimize geçecek bu oyun Bioware’in yeni bir
klasiği mi olacak, yoksa “Bu sefer olmamış” mı diyeceğiz şimdiden
kestirmek mümkün değil. Ancak şöyle bir gerçek var ki, oyun nasıl
çıkarsa çıksın gelene kadar bize yaşattığı heyecan bile inanılmaz





[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]


Önerilen;

İşlemci: Intel Core 2 Quad 2.4 GHz Processor - AMD Phenom II X3 Triple core 2.8 GHz veya eş değer bir işlemci


Ram: 2GB (4 GB Vista ve Windows 7)


Ekran Kartı: ATI 3850 512 MB - NVIDIA 8800GTS 512 MB veya daha iyisi


DirectX 11: ATI 5850 - NVIDIA 460



Minimum ;


İşletim Sistemi: Windows XP SP3 - Windows Vista SP2 - Windows 7


İşlemci: Intel Core 2 Duo 1.8 GHz - AMD Athlon 64 X2 1.8 GHz


Ram: 1 GB (1.5 GB Vista ve Windows 7)


Ekran Kartı: Radeon HD 2600 Pro 256 MB - NVIDIA GeForce 7900 GS 256 MB cards


Hdd: 7 GB


Ses Kartı: Direct X 9.0c uyumlu ses kartı

[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]

[Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]


[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]

[Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]


[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]

[Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]


Sayfa başına dön Aşağa gitmek
https://torrentoyun.forum.st
 
Dragon Age 2 / 2011 / 5 part / Crack / Full İndir / Donwload
Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Oyun indir, Oyun Download, Oyun Yükle, Full Oyun indir, Full Oyun Download, Full Oyunlar :: Çöplük :: ÇöpLüK Kutusu-
Buraya geçin: